Friday, October 4, 2013

ΚΕΙΜΕΝΟ της ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ Ε.Κ.Χ ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ-ΚΗΠΟΣ για την Δολοφονία του Παύλου Φυσσα από Ναζί της Παρακρατικής Οργάνωσης Χ.Α.


«Ε όχι και μαχαίρι…»,
 με αυτήν τη φράση η αστυνομικός συνέλαβε τον οργανωμένο δολοφόνο του Παύλου Φύσσα, ενώ οι συνάδελφοι της στέκονταν δίπλα άπραγοι απολαμβάνοντας το θέαμα. Αυτός ο συμβολισμός αντικατοπτρίζει το τι συνέβει στη συνέχεια. Ένα ολοκληρωτικό κράτος που καθημερινά βιαιοπραγεί πάνω μας με νέο εργασιακό μεσαίωνα, μαζικές απολύσεις, ανέχεια και πρόσθετους φόρους, δεν θέλει να του ξεφύγει ο έλεγχος από τα χέρια. Η μαχαιριά στον Φύσσα ξεχείλισε το ποτήρι και το κράτος προσπαθεί, φοβούμενο την κοινωνική κατακραυγή, να το ξαναγεμίσει. Ας επιδίδονται στα ψηφοθηρικά τους παιχνίδια για να ξαναμαντρώσουν τους ψηφοφόρους της Χ.Α. Εμείς ξέρουμε πολύ καλά ότι το αυγό του φιδιού δεν γεννήθηκε σήμερα και αν δεν το επαναμνημονεύσουμε μέσα από τη λήθη της ιστορίας, δεν θα μπορέσουμε να το τσακίσουμε. 
Οι πρώτες παρακρατικές οργανώσεις εμφανίζονται ήδη από τις αρχές του 20ου αιώνα, ως αντίποδας στην αυτοοργάνωση του προλεταριάτου που αποκτά ταξική συνείδηση. Οι τραμπούκοι είναι το μακρύ χέρι των αφεντικών που με τα ρόπαλα τους επιχειρούν να καταστείλουν τις απεργίες. Τους ξανασυναντάμε μετά την Μικρασιατική καταστροφή που φτύνουν τη χολή τους με ρατσισμό αποκαλώντας τους πρόσφυγες τουρκόσπορους και τις γυναίκες τους παστρικιές/πουτάνες, σπέρνοντας τον τρόμο σε όσους δεν θεωρούσαν καθαρόαιμους Έλληνες σαν την αφεντιά τους.
Στα χρόνια του Μεταξά ο υπόκοσμός τους αποκτά ιδεολογική συγκρότηση εναρμονιζόμενοι με την άνοδο του φασισμού και του ναζισμού σε Ιταλία κα Γερμανία αντίστοιχα. Η συνέχεια φαντάζει λογική. Έτσι στην κατοχή δρούν ως καταδότες, γερμανοτσολιάδες και μαυραγορίτες, και γιαυτό τα εγγόνια τους σήμερα είναι πολύ καλά βολεμένοι. Στον Εμφύλιο πόλεμο αναβαθμίστηκαν σε Μαυδες και στη συνέχεια ως παρακρατικοί δολοφόνοι αγωνιστών. Το αποκορύφωμα της διαστροφής έφτασε στην εποχή της Χούντας με τους συνταγματάρχες, στους οποίους μέχρι και σήμερα βαράνε προσοχή ακούγοντας το όνομα Παπαδόπουλος.
Αυτός είναι ο Εθνικισμός τους: δολοφονίες, βασανισμοί, εξορίες και πολιτικά εγκλήματα που δεν επουλώνονται. Κοινωνία χωρίς μνήμη είναι καταδικασμένη να κουβαλάει στις πλάτες της τις τραγωδίες του παρελθόντος της.
Ο φασισμός ήταν και είναι πάντα εδώ. Εκπαιδεύει γενιές πολιτών στα σχολεία με τη διδασκαλία μιας κατασκευασμένης μυθεύουσας ιστορίας. Εισχωρεί στο συλλογικό ασυνείδητο εμποτίζοντάς το με "Μεγάλες Ιδέες" και "ανάδελφες μοναδικότητες", Αλλοιώνει το πνεύμα της διαλεκτικής φιλοσοφικής σκέψης των αρχαίων μετατρέποντάς τους σε καρικατούρες και εθνικούς σταρ, άλλοθι μιας κοινωνίας με εμφανή σημάδια της νεότερης πολιτισμικής ανεπάρκειας Κηρύττει από τους άμβωνες των εκκλησιών για το εκλεκτό γένος του θεού και τους "μαρμαρωμένους βασιλιάδες", προφητεύει με ανυπέρβλητη πίστη νικηφόρους πολέμους και σκοτωμούς ,διακυρήσοντας με βεβαιότητα ότι «πάλι με χρόνια με καιρούς πάλι δικά μας θα΄ναι». Ήταν και είναι εδώ ως μια κατ΄επίφαση "δημοκρατία" – κλειστό κλαμπ κληρονομικών προνομίων- εκλεκτών γόνων και παρατρεχάμενων πελατών. Ως σικέ αντιπαλότητα κομμάτων που διαγκωνίζεται για τη νομή της εξουσίας και τις απολαβές της. Ως νόμος που διασφαλίζει και εγγυάται τα συμφέροντα των λίγων και οικονομικά ισχυρών. Ως τρόπος που ασκείται η δικαιοσύνη εξασφαλιζοντας την ατιμωρησία στις παρεκκλίσεις των πολιτικών και οικονομικών ελίτ. Κανείς δεν γεννιέται φασίστας και ναζί.Η μεταμόρφωση προκύπτει από τους μηχανισμούς και τις θεσμίσεις ενσωμάτωσης του κράτους, ενός κράτους που νομιμοποιεί τις υπερεξουσίες του επικαλούμενο το έθνος και την υπεράσπισή του
Σε εποχές κρίσης όπου οι επιμέρους λειτουργίες του αποσυντίθενται και παρακμάζουν, είναι που εμφανίζονται και ισχυροποιούνται τα ιδεολογικά μορφώματα του φασισμού και του ναζισμού ως εγγυητές της επιβολής. Δυστυχώς οι όροι συγκρότησης του νεοελληνικού κρατικού μορφώματος επέδρασαν καταλυτικά στην γέννηση του «παράλογου» ως κοινωνικού και πολιτικού συμπτώματος. Ιστορικά το παρακράτος ήταν πάντα παρόν όχι μόνο ως συμπληρωματική δύναμη καθυπόταξης των κοινωνικών και πολιτικών αιτημάτων, αλλά και ως τρόπος οικονομικής εκμετάλλευσης από μία παρασιτική λησταρχική άρχουσα τάξη συγκροτημένη με όρους τσιφλικά.
Μιλάμε για στένωση ατελείωτη, αναμονή και συμφόρηση, άνθρωποι σε παρένθεση, άνθρωποι που χάνονται σε βίαιη εκτόνωση, όπως με τον φόνο του Φύσσα μεταξύ άλλων. Πίσω από τις κορόνες τους για το έθνος, κρύβεται μια μαφία που διαπρέπει στην μαστροπία, το ξέπλυμα βρώμικου χρήματος, το εμπόριο όπλων, την προστασία μαγαζιών και κάθε είδους εκμετάλλευση.
Εμείς ως άνθρωποι με ελευθεριακή κουλτούρα μαχόμαστε για μια κοινωνία χωρίς διακρίσεις, χωρίς οικονομικές ανισότητες που δημιουργούν επικίνδυνα κενά στον κοινωνικό ιστό. Πρέπει επιτέλους να ασχοληθούμε με τον συμπολίτη μας και τις ανάγκες και τις ελλείψεις του, γιατί μόνο η αλληλεγγύη μπορεί να αφυπνίσει  την κοινή συνείδηση, και μόνο η αλληλεγγύη μπορεί να λειτουργήσει ανασταλτικά προς τον φασισμό. Σταμάτα να βρίζεις και να φτύνεις τα πάντα, σταμάτα να κατηγορείς ανεξέλεγκτα, και δράσε, διεκδίκησε την ελευθερία και τη άμεση δημοκρατία για όλους, και νιώσε την πραγματική ζωή, όχι την εικονική πραγματικότητα των δελτίων ειδήσεων.
Ο Φασισμός είναι ένα φίδι που ψάχνει να βρει τρύπα να χωθεί για να εκκολάψει τα αυγά του, μη του δίνεις χώρο.


ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ



No comments:

Post a Comment